Faan

Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit säger jag bara!!! faan att allt alltid ska hända mig. Blir så trött på skiten. Har fått ett samtal angående min nya lägenhet och SJÄLVKLART ska det ju vara något fel, självklart! Så nu får jag inte nyklarna på fredag iaf.. utan nu får jag vänta ända tills på måndag.. Visst tänker ni, inte så länge.. MEN testa och bo som jag gör så lovar jag att ni kommer att tycka att en timme är extra länge.. skit skit skit vad less jag blir :( Men det är inte bara det som är irriterande utan all planering. Att jag fixat flytthjälp, planerat in tripp till Ikea när alla var lediga. Ja allt sånt går i stöpet nu.. SÅ jävla irriterande..

Utöver denna strålande underbara nyhet jag fick angående lägenheten så har jag sovit bort hela dagen känns det som.. La mig i soffan förut och skulle kolla en film-stensomnade. Mindre kul. Jag skulle ju bara vila lite granna och nu vaknade jag flera timmar senare. Åh vad typsikt haha! Nu ska jag iaf ta tag i mig själv, sätta på kaffe, ta en kall dusch så man vaknar till liv sen ÄTA!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

fan vad jobbigt, nu när du har fixat flytthjälp och allt.. får hoppas att denna vecka går fort då :)

2010-01-25 @ 15:46:09 // URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: fian

hej,fin blogg :D

kolla gärna in på min blogg och lämna kanske en snäll kommentar :)

/fia♥

2010-01-25 @ 21:13:16 // URL: http://ssofijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0