Frisören


Nu ska jag strax springa bort till salongen och bli fin i håret igen :) Får väl försöka fixa före och efter-bilder sen så ni får se. Inte för att jag tror att det kommer att synas så stor skillnad med tanke på att jag bara ska toppa det lite och få bort det slitna, men man vet ju aldrig. Kanske får ett tuppjuck och kapar alltihop haha! Nja så drastisk kanske jag inte ska vara men det kanske blir något nytt iaf. Jaja det återstår att se efter sen.

Återkommer  strax :)

_________________________________________________________________________
Uppdatering:
Glömde ju att slänga ut detta innan jag gick till frisören så här får ni. Lite senare. Har iaf varit där nu. Gjorde inget drastiskt. Toppade lite ch fixade till luggen. Vi sa att vi hellre väntar tills nästa gång med att göra något drastiskt. Alltså i början av april ^^ Skoj skoj. Får se vad det blir för nått.

Nu är det mat som gäller för mig. Kanske en o annan film också innan jag börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0