Gäsp

Trött trött trött trött trött trött....
Oj oj oj, kan kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden sen. Lovar! Sov bara 3 ynka timmar inatt och sen vart det påt igen.. Upp tidigt och iväg till Ikea med Christian och min mamma... Blev en hel del shopping och massor med skratt. Hade faktiskt jätte roligt. Den ena saken var ju värre än den andra, men oh så skoj det var. Nu är jag hemkommen igen. Eller a, hem o hem, det tillfälliga boet jag sover i nu. Imorgon får jag nycklarna till MIN lägenhet! Min bara min. Bara jag som bestämmer. Oh så gottigt.

Nu hade jag väl tänkt att packa ner lite kläder och skor, om jag inte somnar innan.. Kommer nog inte vara ute med allt imorgon iaf. Känns inte som det. Har hur mycket saker kvar som helst som måste med till lägenheten.. Eller så får jag hålla på och köra till sen kväll imorgon.. Aja det löser sig alltid. Nu ska jag sätta fart här så jag kan lägga mig i sängen med en film sen :) Natti Gott!

Kommentarer
Postat av: Evelin

Lycka till med flytten idag :)

2010-02-01 @ 13:27:54 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0