HemmaSpa


Nu har jag riktigt skött om mig själv i några timmar. Var riktigt gott vill jag lova. Färgade håret, la ansiktsmask, tog ett bad, duschade, noprade ögonbrynen och sånt man gör när man rår om sig själv en smula :) Känner mig som en helt ny människa nu. Gott gott. Nu är det bara mat som saknas, men det får bli snart. Då ska jag sätta mig med en tallrik och sätta på någon bra mysig onsdagsfilm. Synd att man inte är själv bara -suck- Det enda som förstör alltihop, annars hade det varit den perfekta ta-hand-om-sig-själv kvällen.. Men snart så. Längtar.

I helgen blir jag fri. Fri från allt här hemma. Jag kommer att vara själv hela helgen. SÅ gott! Äntligen! På den senaste tiden har det inte blivit mycket utav den varan tyvärr.. Men nu så. Så det får nog bli ett glas vin till helgen eller 7 för att fira in detta hehe!

Nä nu är det mat som gäller. God Kväll!



Take Part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0