Hoppas!

Dagens Låt


Har precis kommit ut ur duschen vilket var väldigt skönt. Hur kan det vara så skönt att duscha ibland.. jaja
Nu sitter jag här framför dumburken igen.. Har kikat runt lite och letat efter olika möbler till mina nya lägenhet :) Har hittat ett soffbord som jag verkligen vill ha så jag hoppas hoppas hoppas på det.. Det var riktigt fint och exakt ett sånt jag vill ha! Så om det nu blir mitt så återstår bara i möbelväg då, en tv-bänk och kanske en byrå, om det får plats. Ska ju dit och mäta lite nästa fredag och se vad som får plats och inte. Sen blir det ikea för att inhandla lite smått och gott som mattor, säng och lite prydnas saker så det blir fint och bebott :) Åh så jag längtar. Älskar att pyssla och göra fint och få det exakt så som man själv vill ha det.
 
Nu hade jag snart tänkt att lägga mig och kolla på ett avsnitt av Desperate Housewives innan det blir sängen och sova.. Ska upp "tidigt" imorgon och öppna butiken så det blir inga sena timmar idag inte..
Natti Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0