Hoppas

Idag gäller det. Idag ska ni hålla alla tummar och tår för min skull ;) för idag ska jag nämligen gå och kolla på en lägenhet. En lägenhet jag tror är bra faktiskt. Den är inte allt för liten och den ser ut att vara bra planerad på ritningarna iaf :-) sen att den har ett pyttekök är ju en annan femma. Men det är ju faktiskt inte köket man ska bo i så jag tror jag överlever med en kokvrå. Sen så kan jag ju alltid flytta därifrån sen om jag skulle vantrivas. Men det kommer bli ett lättare kapitel i mitt liv än detta. Nu Måste jag ju flytta. Man känner lite press då faktiskt men men. Jag försöker att tänka positivt. Efter visningen får vi väl se vad som blir av denna dag. Jag vill åka till göteborg. Hmm. Jobbigt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0