Klipp-Klipp

Ja snart är det dags igen.. På onsdag om jag minns rätt.. Måste nog ringa Maria och kolla upp detta haha. Men det är iaf en klippning jag pratar om. Nu har det gått 10 veckor sedan jag klippte håret sist och nu är det dags igen. Man ska ju klippas regelbundet för att få ordning på det okontrollerade barret.. Efter jag fått bort det som var mest slitet och kluvet ska jag gå och ta mig en redig hårkur på en annan hårsalong. En kur som hjälper skadat hår från rötterna. Så att det mår bra igen. Sen hoppas jag att mitt hår mår tip top efter några behandlingar :)

Så, nu när jag gått och närmat mig klipp-dagen så har jag även kollat igenom gamla kort och hittade ett par kort från en period i mitt liv där jag hade vit lugg... Och jag kände en väldans längtan efter det igen.. Hmm kanske ska jag be min frisör fixa detta också när jag ändå är i farten.. ?



hmm Saknar det som tusan. jobbigt att underhålla den bara. fast det var ju mest bara färgningen som var jobbig. Färga en liten bit blondt och resten svart.. hmm Är det någon som vet vad man får för färg om dom råka komma i kontakt..? JA PRECIS! GRÅTT. men jag tyckte verkligen det var tjusigt ^^ så det kanske är värt besväret igen.. Hmm..Tål att tänkas på iaf. Men då får det bli efter mitten av februari. Varför berättar jag då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0