Kontrakt

Borde egentligen skynda mig kraftigt mycket nu och inte sitta här men jag kände att jag hinner nog en snabbis ändå :P Det är som vanligt, man fastnar framför datorn när man har bråttom någonstans.
Men ska iallafall iväg och skriva kontrakt för min lägenhet idag. ÅH så skönt det ska bli. Få det avklarat och då är den min, bara min :) Inget kan hindra mig då. Sen blir det inflyttning om några veckor bara.

Efter det så ska jag äntligen gå och fixa mina naglar. :) Fick ju det i julklapp av min kära mor så dags att använda mitt presentkort nu kanske. Sen blir det en snabb sväng till Arbetsförnedringen för en påskrift av ett papper. Efter allt det är gjort så blir det förmodligen en liten dejt med min Sandra Dee. Hoppas! Köpcentrat har vi pratat på. Ska det bli ännu lite shopping idag?? hmm jaja det återstår att se :)
NU!
Nu måste jagg springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0