Matbrist..

Fy tusan vilken jäkla misär det är att leva såhär alltså.. Jag längtar verkligen tills den 29/1 då jag kan börja köpa hem mat igen och äta mer regelbundet och mer än 1 gång per dag.. Jag mår så dåligt nu pga för lite matintag.. Jag får/har ingen mat. Jag har minus 3000 på kontot och har endast ätit en panpizza idag.. Faan! Känner för att börja grina. men Nej då. jag är stark. Jag får stå ut en vecka till utan mat.. Folk har och lever väl fortfarande på mindre så vad har jag att klaga på egentligen.. Rinnande vatten i kranen är väl lyx nog..?

Men när jag får lön då, då ska jag äta! Åh vad jag ska äta. Ska gå och ta mig en fläskfilé bearnaise på Koppargrillen det första jag gör. Någon som ska med? :) Sen ska jag köpa hem såå såå mycket mat till min nya lägenhet så jag aldrig mer behöver gå utan.. Faan detta är inte roligt..

Är verkligen sugen på precis allt just nu. Kött, fisk, fågel, räkor i mängder, pizza, hamburgare ååh allt! Ge mig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0