Mätt

Har jag någonsin berättat för er vilken underbar mamma jag har? Världens bästa. Hon kom in på jobbet förut strax innan det var dags för mig att stänga. Stod och pratade lite om näst kommande helg, hur vi skulle göra osv och när vi ska ta nästa tripp till Ikea som verkar bli nästa lördag :) Men iaf så kom vi in på det här med min ekande ekonomi och ännu mer ekande magen pga matbrist. Så jag fick en stor slant att handla mat för. Så söt min mamma! Älskar henne utav hela mitt hjärta. Vad skulle jag göra utan henne i mitt liv? Min räddare i nöden!
Så direkt efter jobbet gick jag faktiskt och beställde mig en pizza. En god efterlängtad pizza.. Mmm så god den var

och imorgon ska jag åka ut till Maxi och handla lite mer mat "hem" tänkte jag... Måste ju ha lite i kylen också, om man nu får behålla det... Men bröd, smör, mjölk och lite sånt. Så jag iaf har frukost på mornarna.. Sen får jag köpa hem lite exra kött så jag kan ställa mig och göra matlådor nu. Blir alldeles för dyrt att äta ute och då kommer inte pengarna räcka speciellt länge.. Så matlådor får det bli :)

Nä nu ska jag ta och packa lite lådor sen får det nog bli ett bad eller en lång dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0