Möbel jakt!

Svar på den anonyma kommentaren: JA jag har världens bästa mamma! Hos ställer verkligen upp i ur & skur.


Jag behöver eran hjälp! Big time!
Det är ju som sagt snart dags för mig att flytta och jag börjar känna att tiden är knapp.. Jag letar för fullt efter en bra tv-bänk som jag trivs med men hittar verkligen ingenting. Blir galen snart. Ska det vara så svårt att hitta en tv-bänk? Helt sjukt. Eller ja, jag har hittat massor med tv-bänkar som jag kan tänka mig men då är det priset som är för högt eller det ligger för långt bort osv osv.. Aldrig något riktigt bra. SÅ det är där NI kommer in :)
Jag har så dålig fantasi när det kommer till möbelkedjor. Jag har kollat Ikea, Mio, Em, Halens, Ellos, Blocket, Tradera, alla annonser.. men ändå inte hittat något jag vill ha. Så vet ni några bra relativt billiga möbelsidor så får ni mer än gärna tipsa om dessa. Skulle göra mig oerhört glad och ni hjälper mig i flytten :) bra va?

Kommentarer
Postat av: Evelin

Jysk kanske?

2010-01-25 @ 12:14:15 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0