My book

Oh äntligen är bordet mitt. Står tryggt och säkert hemma hos mamma just nu och väntar på att få bosätta sig hos mig nästa vecka. Underbart! Det var verkligen kanon snyggt också. Plus i kanten skulle man ju kunna säga :)
Sen fick jag även en My Book idag också, snällt av min söta mamma tycker jag. Var dock lite sur till en början på resan för att min mor missade infarten till Överby där jag skulle sprungit in snabbt och köpt mig just en extern hårddisk. Men hon har baktankar med allt hon ;) Så låg den i bilen hela tiden. Så nu ska jag börja all min överföring imorgon från en hårddiskt till en annan..

Just nu väntar jag på att Sandra ska ringa.. Blir en lugn lördag men vi ska väl bara ut och kolla på folk och tjata lite. Kan vara skönt det också ibland, att bara ta det lugnt och skönt.
Jaja vi får väl se vad som blir av denna lördagen till slut. Nästa helg blir kanske mer action, vem vet. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snäll mamma du verkar ha, stället verkligen upp för dig. inte alla som har sån tur.

2010-01-24 @ 20:51:00 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0