Nyår

Det nya året började kanske inte alltför bra för min del.. Men vad ska man göra åt det.. :( Timmarna innan tolvslaget var riktigt mysiga trots att jag frös häcken av mig.. (hade feber kom det fram sen..) Spenderade kvällen i Vargön hemma hos Fröken Sandra Dee. Det blev 3-rätters, massa tjat, lite dricka, singstar och en trevlig stund helt enkelt. När klockan började närma sig tolvslaget åkte vi in till stan för att kolla fyrverkerierna och möta upp lite folk för party. Men för min del blev det ju som sagt inte så mycket. Kollade på fyrverkerierna sen fick jag åka hem och lägga mig under 2 duntäcken.. Skakade så jag trodde jag skulle skaka sönder.. men här sitter jag.. så Ja det gick ju bra ändå :) Lite kort hann jag med o ta iaf innan jag var tvungen att överge mina pantertanter.


Mina hjärtan!


Tolvslaget!

Pantertanterna <3 :)

Hoppas iaf att ni hade en bra nyår allesammans. Det hade jag, fram tills dess att jag var tvungen att åka hem då :( Men vi tar igen det nästa år :) Oh yes we do.

Nu är det snart dags för Kalas här..
Hörs!

Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. fina bilder ni hade nog kul :)

2010-01-02 @ 18:51:40 // URL: http://aelfs.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. haha ja! :D

2010-01-02 @ 19:26:19 // URL: http://aelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0