Otursfågeln

Åh jag blir så trött på det här. Varför ska allt, precis ALLT som inte för något possetivt med sig hända mig? Varför?
Varför kan det aldrig gå vägen för mig utan hinder.. Alltid ska det vara något. Att åka på en räkmacka kommer aldrig att hända mig. Nej nej! Inte med den oturs stjärna jag är född under. Faan!

Fick ju som sagt en My Book av min kära mor så att jag kunder föra över alla mina kort och personliga saker till den så det inte behövde ligga på datorn och ta massa plats. Jag gjorde detta igår, förde över precis ALLT och dum som jag är raderade jag det som låg på den andra hårddisken med en gång. Jag har det ju på My Booken nu tänkte jag.. Och idag när jag skulle plugga in den i datorn för att föra över ytterligare lite saker så fungerade den inte!!! WTF! Jag använde de för första gången IGÅR! När jag sätter i usb-kabel säger den bara att jag måste formatera om den ?!? VA?! Gör jag det kommer ju allt att försvinna... Vara borta för alltid. Gone.. No more! Alla mina kort och allt kommer att försvinna. Ett helt liv... nästan iaf.. faan vad trött jag blir. Var detta tvunget att hända just MIG! Jag blir verkligen så trött.. Vill bara dra ett gamalt täcke över huvudet och aldrig mer titta fram..

Nu skiter jag i detta för en liten stund och tänker kolla på film.. Sherlock Holmes ska det bli. :) Något bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0