paketen :D

Åh sådär, nu är jag hemma igen. Åkte raka vägen och hämtade mina paket direkt efter jobbet. Med jonte också :) Så nu är det som en liten julafton igen hihi ^^

Såhär glad blir man när man får paket på posten :)

Oh, även mina nyaste inköp av smycken på bliden också. Ett litet eiffeltorn med en pärla bredvid och sen armbanden. Från Ur&Penn :)

Men vad gömde sig nu i mina paket då.. ? JO detta :) I första paketet låg det ett linne + mina favvo strumpbyxor som jag alltid lyckas göra sönder så jag måste köpa nya hela tiden.. typiskt att affären dom finns i ligger så långt bort bara.. morr

Och i det andra paketet låg mina filmer :) Jädrans vad snabbt dom skickar ut där. SWOOOSH  säger det bara

Så nu har jag lite att kolla på någon dag. Jag, Niclas & Jonte tänkte iaf ha SM-maraton hehe ^^ Bara vi som verkar tycka dom är roliga. Fast vi tycker ju iofs nästan bara om scenerna med Brenda haha! 

well well..NU fryser jag verkligen häcken av mmig.. Vart är värmen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0