Repair

"han har väll magsjuka" hade jag fått som kommentar på mitt förra inlägg.. Mina tankar börjar snurra angående vem det kan vara eftersom det stod anonym... Dessutom någon som stavar väl med två ll.. aja! skit samma. Nej han är inte magsjuk vad jag vet om. Då spyr man väl? hmm yeye.. Not my problems anymore.

Har precis fått i mig lite frukost här, väldigt lite också. Trodde inte jag skulle hinna med så mycket men jodå, nu är ju klockan snart bara halv 11. Klockan kvart över 11 ska jag befinna mig hos Katarina för att fixa mina naglar lite akut så där.. Efter det är jag ju som sagt leeedig :) funderar på att åka ut till elgiganten och kolla på en bärbar hårdisk.. behöver verkligen en. Har så mycket skit som ligger och tar en massa plats och typ en miljon bilder ^^
Sen är jag ju fortfarande på jakt efter en bra och snygg tv-bänk så tänkte jag skulle ut och spana lite på det också..

Vaknade inte så häftigt idag iaf.. Först ett jobbigt surrande, vilket visade sig vara min dator :S låter inte bra. Sen en jäkla massa dunkande så det lät som hela altan höll på att falla i flisor.. Då är dom ute och skrapar bort alla hemska och stora isdropp som hänger från tak kanterna.. rena rama döds fällan det där. usch!
 NU ska jag göra mig iordning här så jag inte kommer för sent sen.. Vore ju inte så snällt...


Idag går mina tankar till er. Er som sörjer och minns Jenny. Hoppas begravningen är fin, vilket jag inte tvivlar på att den inte är. Minns dig som den starka människa du var. Du kommer alltid finnas i minnet av de som älskar dig, dina nära och kära. Jag tänker på er allihop..

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :).

hälsar på och tänkte höra om du mår bra idag :)?



tänkte även berätta att jag har två tävlingar pågång i min blogg om du vill vara med :).



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-blavinge.html



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-httpcocobycatrinbloggse.html



Ha det så bra :) <3

2010-01-22 @ 11:02:58 // URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0