Semester

Dagens Låt


faan faan faan faan
Vad jag hatar att leva och bo som jag gör nu..Det tär på en.. tyvärr..

Men men nog om det. Måndag och ny vecka. I slutet av denna vecka bor jag själv -andas ut- Här ska firas vill jag lova. Äntligen. Aldrig mer (eller a tills jag flyttar ihop med någon annan haha^^) behöva komma hem till ett stökigt hem, aldrig mer behöva plocka upp efter någon annan som inte kan göra det själv. Ska bli så så skönt. Rena rama semestern ju :)

Har precis varit på möte på jobbet i en timme. Gick igenom lite nya saker som kommer att hända i Dressmann butikerna inom en väldigt snar framtid, så håll utkik! Sen har jag precis suttit och kollat igenom alla dressmanns vår/sommar reklamer för 2010. Det var en del. Och när man ser dom på raken och hör den där musiken så kan det bli en smuuuula tjatigt hah! Men det känns skönt att ha sett reklamerna nu iaf så man vet vad kunderna pratar om när dom kommer in i butiken och har sett något dom vill ha på tv.
Dressmanns reklam musik. Testa o lyssna på denna några ggr på raken :P

Så nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen och försöka bli människa igen. Sen ska jag träffa Anja någongång senare på en liten lunch/middag på Koppargrillen :) Det som jag längtat efter hela januari nästan hehe ^^ Ska bli riktigt gott..
Nä dags att sätta fart. Hoppas eran måndag börjar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0