Servis

Nu är jag trött igen.. Har precis varit nere och fajtas med det stora källarmonstret - mitt förråd.. Var tvungen att gå igenom det inför min tripp till Göteborg på fredag. Se om jag hade kvar mina tallrikar osv men dom verkar vara spårlöst försvunna... Förstår inte vart dom tagit vägen. Hittade inte min gjutjärnsstekpanna heller.. hmm.. Känns lite olustigt.. Så nu måste jag ju köpa nya tallrikar iaf.. Men vad ska man köpa.. Vanliga vita vill jag inte ha. Men har hittat ett par med blommönster på... Hmm vad tror ni om dessa?

Eller ska man köpa något på ikea..som vanligt. Det finns faktiskt ett set på ikea som är svart/vit randigt men det blir så dyrt om jag ska köpa alla delar löst så jag vet inte.. Isch detta är jobbigt. Att behöva köpa allt nytt.. Inte för att det inte är roligt men jag får ju beslutsångest så det skriker om det.. Vilka ska jag köpa och inte köpa.. suck.. Aja får se på fredag om jag hittar något tervligt i Göteborg då..
Sen måste jag ha en tv-bänk också.. Jag vill ha en speciell.. Helst en mörk med 2 stora lådor.. Någon som vet? haha

Ska ta och hoppa in i en dusch här och sen se vad som blir utav denna dagen. Det snöar ju idag för  ovanlighetens skull.. suck

Kommentarer
Postat av: Karin

Ta en sväng till något loppis eller någon återvinningsbutik typ Myrorna och se om du hittar något !

Har du tur kan du hitta jättefina grejer för nästan inga pengar alls.

Eller kolla på Blocket ifall det finns något.

Att titta är ju gratis, så hittar du inget du gillar så är det ju ingen fara.

Men vem vet... Du kanske kommer hem med något helt annat som du hittat också. =D

2010-01-11 @ 22:55:44 // URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0