Shoes

Shit har ni sett vilka sjukt grymma skor! Klacken är små pistoler. Dessa hade jag velat ha stående i min garderob iaf. That´s for shore!

Den stolta ägarinnan till dessa skor är ingen mindre än Madonna! Hon bar dom på förhandsvisningen av sin film "Filth and Wisdom". Designern på dessa pistolpjuks är den fantastiska Karl Lagerfeldt.
GE MIG!

En annan sko som är lite udda och sticker ut utan dess like är dessa

Sula/klack gjord av kedjor.. Inte illa.. Men dom är nog inte så sköna att gå i eller vad tror ni?
Hade ni gått ut i dessa?



Nä nu ska jag återgå till min mat och film. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Oooh! Kommer ihåg när dom kom. Ville ju ha dom. Dumma madonna! göra dom såååååå dyra

2010-01-13 @ 23:39:32 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0