Silly Boy

Dagens Låt


It´s friday och jag ska sätta igång och packa lite innan Anja kommer hit. Har precis varit hemma hos Sandra för lite kaffe och tjat. Nu skulle hon åka och jobba, vilket jag också skulle gjort idag men känner verkligen inte att jag hinner det. Jag flyttar på måndag och har fortfarande mycket kvar att packa. Så jag måste utnyttja minsta lilla lediga timme till det + att jag ska jobba "tidigt" imorgon också..

Sen när jag packat ner lite får vi väl se vad som blir utav denna fredagen. Blir väl att vi går upp och hälsar på Tony och folket en sväng iaf :)

Aja. hoppas ni får en bra Fredag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

riktigt bra låt!:D

2010-02-02 @ 19:42:08 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0