Skorgasm

ojojoj Jag får en skorgasm! Kan någon kanske skänka mig några tusen extra + lära mig gå i höööga klackar? Har hittat så sjukt snygga skor som jag skulle vilja pryda mina fossingar med i sommar. :) Oh yes!





Inte för att dessa klackar är sådär jätte höga i sig. Har gått på betydligt högre i mina dar, men det blir lite lätt vingligt om man har höjden + att klacken är smal.. Och vingliga brudar är inget snyggt o se.. Tycker inte jag iaf. Men jag ska öva öva öva öva så jag är redo till våren/sommaren sen :) Underbart!

Nä med dessa underbara fossings-skydd säger jag godnatt.. Tyvärr får jag inte sova ensam.. skit!
aja. Ska försöka sova gott ändå, imorgon blir det till att jobba lite sen direkt hem och börja packa resten så jag blir klar och kommer härifrån någongång :)

Nattigott

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, Zebracorn och den grå/lila Muerte punk är så sjukt snygga! De har jag suktat efter i månader nu :)

2010-02-03 @ 16:43:44 // URL: http://evilmary.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0