Twice

JO hej.. haha känns som att jag inte alls är lika pepp på att skriva blogg längre.. Men men jag försöker iaf inte glömma bort den allt för ofta :P
Men jag avr ju som sagt på Avatar i förrgår, igen! Och tro mig, den var minst lika bra andra gången. Vilken film. Känner mig som besatt haha! Men den är så ruggigt bra. Det är itne vanligt att jag går på en o samma film flera gånger. Har hänt några gånger innan faktiskt men inte ofta. Den senaste var ju då Harry Potter och Halvblods Prinsen. Den såg jag också 2 gånger. Första gången på smygpremiären i Stockholm tillsammans med BlondinBella och c/o. Kommer ni ihåg?  (Röda mattan.) Och sen såg jag den igen på Premiären tillsammans med mina vänner.. Sen har jag väl sett första Sagan om Ringen filmen flera gånger och även Titanic som jag säkert gick på 5 gånger, på bio. HAHA! Och jag grinade lika mycket varje gång.. JA det var tider det.. haha!

Nog om filmsnack. Var ju som sagt i GBG igår. Underbart att få komma iväg bara jag och Mammi ibland. Lite kvalitetstid så att säga ;) Blev lite shopping och fika men vi hann även med en tur på IKEA. Fick ett väldigt glatt beslut igår nämligen så då behövdes det inhandlas lite nytt och fresht :) NU längtar jag så mycket!

Shit nu måste jag dra..  hej så länge

Kommentarer
Postat av: Evelin

Låter mysigt att vara ute med mamsen. Jag och min mor var ju på shopping i Karlstad i höstas. Jättermysigt! Händer allt för sällan.

2010-01-09 @ 23:15:02 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0