Värme


Jag måste erkänna att jag blir väldigt avvundsjuk just nu när jag läser både Fokis blogg och Kenzas.. Båda är i Thailand och retar oss alla med ruskigt fina bilder på värme och sandstränder och äventyr.. Åh Jag vill också vara i värmen NU och vara med om massa äventyr . Jag vill jag vill jag vill slippa bort från den svenska vintern och all denna snööö.. usch.. Men än så länge så får jag drömma mig bort till fjärran länder.. för just nu har jag inte råd att åka någonstans.. Allt går till möbler och allt nytt jag kommer att behöva köpa sen när jag flyttar.. Men ändå, önskar att jag bara kunde få fly verkligheten en liten stund. Om så bara för en vecka....


Och nu till något helt annat. Idag blev det lite shopping för min del. Mamma tvingade ut mig jätte tidigt idag efter enbart 5 timmars sömn som för visserligen var självförvållat men ändå ;) hehe. Hittade lite att spendera mina presentkort på iaf. Så det var ju alltid något. Jag har till och med 2 presentkort kvar. Den ni. Så snart ska jag ut och fynda i mellandagsrean igen tänkte jag. Men får se när det blir nu i veckan.. Allt hänger på den förbannade snön... *morr* Men vad hittade jag nu då? Jo jag har köpt mig ett par nya skor, ett par känger som jag letat efter så länge. Dom köpte jag dock itne idag men det är nytt tillskott iaf :)

Idag fick jag då med mig 2 par jeanslegging med riktigt jeanstyg. Ett par grå/svarta och ett par i jeansblått. En randig lite längre top. Mycket bra att ha. lite basplagg sådär. Sen hittade jag ett lite fräckt linne inne på MQ som även det fick följa med mig hem. Så så mycket var det inte ändå men det räckte för dagen.

Letar ju även efter en jacka men det finns verkligen inte en enda.. Blir galen. Så har börjat fundera på en Canada Goose jacka igen. Inte för att jag haft en tidigare utan för jag tänkt köpa en tidigare.. Men alla modeller verkar ju så konstiga och stora i storleken. Ska man köpa en XXS , XS eller S på en CG-Jacka om man har strl 36? S brukar jag ju ha, ibland t.om XS..  Någon som vet kanske? :) Dom är ju så himla varma och goa. Då lär jag inte frysa i sveriges ruskiga vinterväder iaf :) Det är ju huvudsaken!

Nä nu ska jag nog kolla en sista film för idag sen får det bli sängen. Jobb dags imorgon igen.
ha det gott

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vill oxå åka utomlands :/ känns rätt trist att min kille e i spanien nu en vecka...men så kikade ja på vädret där nu och då blev ja lite skadeglad istället ^^ de varmaste va 14 + & så regnade de...hehe

2010-01-04 @ 01:07:05 // URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0