Bokat!

Sådär, Då var äntligen biljetterna bokade till Eclipse! Så som jag har väntat. Jag som nästan var säker på att jag skulle sitta där på premiären men så blev inte fallet denna gången. Nästa och sista filmen kommer jag iaf förhandsboka flera veckor innan, Det är en sak som är säker iaf :D Men först måste vi ta oss igenom denna filmen innan vi kan komma till nästa. SÅ på lördag smäller det. Längtar som en toook! Måste plöja igenom dom andra filmerna innan vi går också hihi. Åh Edward vad jag har saknat dig :D Eller vad säger du sandra? ;)

Detta kommer bli riktigt spännande iaf. Har hört massa bra och hoppas den är liknande boken..

Well well. nu ska jag dra mig ut mot min mamma. Dags att lägga sig på hennes uteplats och steka lite så man får behålla sin bruna bränna. Gäller för mig att ligga i nu. Plutten min ska INTE få bli brunare haha. Fast det kommer han nog bli ändå tyvärr.. men men så lätt ska han inte få det ;)
Ses i solen

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

haha! Ooooh ja! Vi kommer sitta där som två små ungar på julafton och dreglar ;) hihihi! LÄNGTAAAAAAAR!

2010-07-01 @ 11:47:23 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Jilina

jag är inget större fan av Twilight, jag har dock sett dom två första filmerna och jag kommer att se dom resterande också. Jag tycker att det är mysiga filmer.



Mkt vampyrer nuförtiden haha :)

2010-07-02 @ 05:16:06 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0