Countdown

Nedräkningen har börjat... :)
Om en vecka har jag semester!!! :D
Wiiiie! Ska bli så himla skönt. Lite ledighet och lite kvalitetstid tillsammans med min bror på varmare ställen.
Kan inte bli bättre.
Sommaren 2010 är den bästa på länge.
Många veckors semester
Jag träffade mitt hjärta
Härliga vänner
Fart & Fläkt
Resor

och massa massa mer...


Nu ska jag snart bege mig till butiken och jobba idag med.. 3 dagen idag, bara 3 kvar denna veckan..
och När klockan slår 19.00 idag så är det bara 24 timmar kvar tills jag får träffa min älskade karl!! :)
Saknade är stor och gör nästan ont.. Vi får inte vara ifrån varandra så länge hjärtat ;)

Nä nu får jag äta klart min frukost och sen rusa.
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0