♥♥♥
Hade verkligen en jätte mysig dag igår. Jag får inte nog utav honom. Nästan lite skrämmande haha ;) Men har aldrig någonsin känt såhär för någon så det känns bara skönt att det är på det sättet och inte omvänt. Vi åt iaf gott på Väner Kök o Bar här i Vänersborg. Massa ++ på både mat och efterrätt ;) Mm Efter det rullade vi bort till bion och blev ännu mättare med popcorn, jordgubbsnören och Fanta. Filmen däremot var ju en annan femma.. Rolig? Visst. Bra? Nja..
Jag säger bara Tom Cruise.. Och DET säger väl ändå det mesta.
"Hej tom cruise heter jag och jag gör enbart filmer som M:i 1 och 2 och liknande filmer där jag spelar superhjälten och är odödlig även fast jag bara är männsklig"
Ja ungefär i det stuket var det.. jag älskar film. Har alltid gjort. Läst filmkunskap och mycket annat så jag är skadad i mitt filmsinne och sitter och letar fel i filmer, helt omedvetet.. Lite störande kanske men men så är det  och jag har vant mig. Så därför är det väldigt sällan jag verkligen hittar en bra film som WOW-ar mig rejält.
jag fick iaf spendera en riktigt mysig kväll/natt med min älskling och det var det så värt!!!
♥♥♥

Denna fredagen har heller inte varit så dumt faktiskt. Jobbade till 18.00 sen slängde jag mig i bilen direkt till Trollhättan, mötte upp min bror och gick vidare upp till min farmor där även våran far och aina var! Det blev en överraskning för lilla farmor och glaaad blev hon, minst sagt :) Så söt så!
Det blev både mat och efterrät och en vääääldans massa tjat och skratt. Jag har tydligen ärvt väldigt mycket ifrån min farmor ja ;) haha! kärlek!

Nä nu får jag nog fortsätta packa min lilla resväska lite innan det är dags för natten här. En dag imorgon också sen kan jag börja njuta utav helgen som alla andra :)

Kommentarer
Postat av: Trollis

Åh vilken fin blogg du har!

2010-07-23 @ 22:42:21 // URL: http://www.thinki.se
Postat av: Trollis

Superfint detta oxå. Himla mysiga färger!

2010-07-23 @ 23:57:16 // URL: http://www.thinki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0