Flytta

Oj jösses vad jag var bättre på att blogga förr. -haha- Vad har hänt? Förr kunde jag skriva flera inlägg varje dag och alltid ha något att skriva om.. hmm... Antingen hade jag inget roligt liv och därmed kunde sitta framför datorn dagarna i ända eller så hände det väldigt mycket då.. haha hmm skumt det där.
Måste erkänna att det kan vart lite roligare att läsa bloggen då, så kanske ska börja bättra mig igen :S Men som jag nämnt tidigare nu så är vädret kanon och jag är knappt hemma längre.. wellwell. :)

Har haft så starka funderingar på att flytta det senaste. Måste komma ifrån denna staden på riktigt. Allt skitsnack som går och allt skumt folk. Iofs så tror jag inte att skitsnacket skulle försvinna, det brukar ju finnas gott om i varje stad. Men det kan nog bli en annan grej om man börjar om på ny kula och inte känner så många. Gott hade det vart iaf. Tål att tänkas på (och även pratas om ;) hehe) Men innan man kommer så långt så är det mycket att ta itu med innan en flytt blir auktuell.. Boende? Jobb? osv osv.. Mycket som måste lösas. Ja, hoppas på att tiden går fort och att allt löser sig kan man ju alltid göra iaf :)


NU ska jag prata lite med plutten min! :)

Kommentarer
Postat av: Queen Dee

Inte utan mig din slyna! puss

2010-07-16 @ 12:46:41 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0