Försäljning..

MÅSTE verkligen få tummen ur och fixa med annonserna och så vidare när det kommer till min bil.. Ska ju sälja min lilla pärla aka påsk-ägget nu.. Dags för bilen att åka på nya äventyr med en ny ägare men så vitt jag vet så får man inte sålt någon bil om man inte annonserar ut det haha! Smidiga jag. Får sätta mig imorgon kväll och fixa det kanske om det finns tid över. Låter som en bra idé.
Men min värsta panik är om den nu blir såld vad ska jag ta mig fram i då...? :O kommer bli helt strandad.. ujujuj hjälp säger jag bara, tillbaka till stenåldern. Men får försöka klara mig så gott det går.

Vad finns det för sidor på nätet där man kan slänga ut bilannonser..? blocket..

Hmm..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0