God Morgon

oroar mig så i onödan...
oh jösses oh jösses....
______________________________________________________________________________

Ska snart pallra mig ur sängen, har inte riktigt kommit så långt än haha! Blev väckt imorse av att hjärtat mitt ringde. Inte mig emot. Älskar att vakna till hans röst. Mysigt. Då kan man iaf blunda och låtsas att han är här :) Smart va ;) Synd bara att hans morgon inte var lika bra.. :( Jävla skitungar säger jag bara!!!

Idag blir det jobb för hela slanten. Ska snart börja göra mig iordning, försöka få i mig lite frukost utan att må dåligt (och nej det är inget nytt) och sen gå till jobbet. Sen direkt efter jobbet sätter jag mig i bilen och åker ner till hjärtat mitt. Börjar ju senare imorgon så då får man passa på :) Måste verkligen få tag på min kära mor också så jag kanske kan få möjlighet att boka min tågbiljett hem ifrån Stockholm.. Kan ju vara bra så man kommer hem i Augusti utan att bli ruinerad.. För fy bubblan vad dyrt det är med tågbiljetter... helt sjukt. Vem betalar över 1000 spänn för att åka ifrån Stockholm till Vänersborg med tåg liksom.. Då är det ju billigare att flyga! Galet..

Nej nu får jag lägga på ett litet kol. Ska ju hinna packa lite lätt innan jobbet också. puh. hurry curry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0