Hurry Curry


Morrn Morrn!
Sitter och äter frukost lite snabbt innan jag ska sparka igång dagen på riktigt. Har egentligen en hel del att göra innan jag börjar jobbet idag. Mycket som måste fixas inför morgondagen. Ska göra iordning här hemma, slänga soppåsarna, stänga av alla elprylar, dra ur kontakter, ta bort sängkläderna, samla ihop tvätten osv osv.. Sen ska tvätten och en annan väska ner i bilen.
Kommer typ inte få se mitt hem på 2 Veckor nu hahah! Känns ju gött..  Idag åker jag till stenungsund, imorgon åker jag till stockholm och i övermorn åker jag över europa ;) kommer hem, åker till stenungsund och seeeen den 9 augusti kommer jag hem hem till mig hhaha galet men gott ändå faktiskt. Trivs ändå inte så bra i Vänersborg som man kanske borde i sin egna hemstad men men.. Det går ju alltid o flytta. :)

Nä nu ska jag lägga på ett kol här så det händer något.
Ha det gott sålänge

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Åh va snygg tatuering!!!!! VILL HA=)

2010-07-27 @ 15:55:16 // URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0