Lila

Ja som ni ser så har jag bytt tillbaka till den lila designen här på bloggen igen. Ser lite mer somrigare ut enligt mig. Men ska nog ta och fixa mig en annan, ny snart. Till hösten kanske. Får se hur det blir med den saken.

Har nyss kommit fram till Stenungsund och mitt andra hem skulle man kunna säga :) Jag har hunnit leka lite husfru, och pysslat lite. Så nu tänkte jag sätta mig framför tvn och gotta mig lite innan älsk och grabbarna ramlar innanför dörren här.

Har iaf öppnat min första Bacardi Breezer.. Mm nu är det helg för mig. Får njuta så gott det går för på måndag är det jobb som gäller igen.. En ledig dag i veckan är inte mycket men det ger mycket på kontot :) gott det. Kan behövas i höst / vinter ;)

Nä nu ska jag fortsätta avnjuta lugnet före stormen hehe :)
Hoppas ni har en bra helg gott folk

Kommentarer
Postat av: Jilina

Ja, den lila passar bättre nu under sommaren :)



Åh gud så gott med bacardi breezer- Jummy!!

2010-07-24 @ 22:27:09 // URL: http://www.jilina.se
Postat av: Miranda M.

var med och tävla om VIMTO-drycker? så här gör du:

1. klicka på länken nedanför.

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

2. svara på två frågor (ett måste)

3. Skriv ett kort inlägg på din blogg där det står ''Jag är med och tävlar hos miranda om vimto-drycker. Var med du också vettja! (länken till tävlingen)

/kram, Miranda♥

2010-07-26 @ 04:01:09 // URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0