Mobilköp?

Funderar på att köpa en ny mobil..igen.. Köpte ju en Aino för några månader sedan men är inte riktigt 100% nöjd.. Jag vill ha touch rakt igenom och det är det ju tyvärr inte på Ainon.. Så funderar på att skicka den på "lagning" så den blir som ny och sälja den till mobilbanken så kanske jag får ut några kronor för den iaf. Så kan jag köpa mig en ny :) Jag har några som jag spanat in ett tag nu och som jag fastnat för men kan inte riktigt bestämma mig.. Helst av allt vill jag ju ha en Iphone men dom är ju så förbannat dyra så det får vänta... :(

Antingen kommer jag köpa den nya X10 Mini Pro mobilen. Liten och smidig men jag tror den är väldigt lätt att tappa bort.. Iaf när det kommer till mig :S HAHA! Någon som vet något om just denna Xperian? Den har ju iaf ett utskjutbart tangentbord vilket är ett plus..

Finns ju i ett flertal färger också så det är ju ytterligare ett val jag måste göra ;) Det står nog iaf mellan den vita eller den rosa/lila.. Om det nu blir en X10 mini pro vill säga...


Den andra mobilen som också väger tungt är Sony Ericssons Vivaz.. Har klämt och kännt på den massa nu och den är verkligen härlig.. Superlätt och enbart touch.. Precis som jag vill ha. Men en aningens större än X10...

Även på denna funderar jag över färgen.. Vit eller lila....? Men denna lutar vääääldigt starkt åt lila. Så jävl snygg är den..

Den sistnämnda är sååå mycket mer lockande än X10 så det lär nog bli den i slut ändan ändå...
Får hosta upp lite mer pengar bara ;)


Någon som vet Något om någon av dessa mobiler??
För/Nack-delar? Egna erfarenheter?

Kommentarer
Postat av: Ingen du känner.

Varför vill man ha en usel iphone??

Uppenbart är att du inte vet ett dugg om telefoner och bara går på utseende, köp vilket skit som helst eller läs in dig på ett telefonforum så slipper du köp sm du blir missnöjd med.



Vill du ha marknadens bästa mobil just nu så köp en HTC Desire eller en Samsung Galaxy S.

Dom rullar på öppen plattform och är enkla att tweaka.



SE X10 mini Pro har dålig/tråkig skärm och passar som en billig partytelefon i värsta fall.



Så läs på istället för att blogga om utseende på telefonen, det får dig att framstå som mindre korkad.

2010-07-04 @ 07:07:22 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0