Shopping - JA tack

Ed Ed Ed Hardy..
Jag blir galen i alla fina grejer jag hittar hela tiden. Det bara kliar i fingrarna på mig. Vill HA! Ge MIG! :D Måste bara införskaffa mig ett par snygga Ed Hardy pjuks. Vet bara inte vilken färg som är snyggast.. Vita eller svarta.. Det lutar nog mer åt dom vita i så fall.. Fast jag behöver ett par nya svarta... hmm.. Kanske kan köpa båda hihi ^^ Dom är faktiskt inte så farligt mycket dyrare än andra tygskor.. 1000:- Är väl ändå inte så värst farligt. Converse kostar ju mellan 699-899 så.. Jo ett par sånna får det bli!

Och om jag nu någon gång ska köpa mig ett par gummistövlar så ska det bli dessa :D Men dom är nog en smula dyrare än tygskorna har jag en känsla av :S

underbara!!!

ÅH jag är på sånt shopping humör så jag spricker snart :( Vill ha nya skor, nya kläder, nya solglasögon, ny bil, ny mobil, ny dator osv osv.. Visserligen så är det inga direkta måsten, förutom datorn då... Känns som att den går på sista versen och då Måste jag ju faktiskt köpa en ny.. typiskt att allt ska krångla när man har som minst pengar.. Varför kan aldrig min plånbok vara överrens med mig.. Skit skit skit. Vill ha ett heltids jobb så jag faktiskt kan ha råd med det jag vill utan att få magont varje månad..
suckar högt

Kommentarer
Postat av: jennifer

coola gummistövlar! :D

2010-07-17 @ 22:15:15 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: sandra

fy vad snygga stövlar!

2010-07-20 @ 22:46:24 // URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0