Underbart

Åh vad jag älskar min Rasmus! ♥
 Han är för underbar.
Han kommer snart till Vänersborg och hämtar upp mig så jag har egentligen inte tid att sitta här. Måste ju hinna bli klar :) Han ska bjuda mig på en mysig middag och sen bio. Och jag får välja VAD jag vill - hehe.. Trots att han vet att sex and the city 2 och eclipse går ;) hehe Men jag tänkte vara snäll och ta något annat som kanske passar oss båda. Snällt va ? :)

Middagen får nog bli på Väner nere vid vattnet.. Så himla god mat där och härlig personal så ja.. Det får det nog bli. Hoppas att det är lika bra idag bara som det vart alla andra dagar.
Och filmen jag valde var ingen annan än Knight and Day... Den verkar ju bra på trailern så hoppas den är lika rolig och spännande på duken. Återstår att se. NU måste jag rusa. Hörs mer imorgon !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0