Vilken helg

Ja vad ska man säga. Helgen var lyckad och vi har haft det riktigt skoj :) I lördags var det ju då Fallens dagar i Trollhättan. Drog dit med tjejerna och drack öl i öltälten för att senare rocka loss ordentligt på Stranna -haha- Kanske blev lite rund under fötterna men det var det så värt! :) Hade riktigt trevligt och träffade en massa gött folk, gammalt som nytt. Men kvällen avslutades ändå bäst. Träffade min älskling och gänget från stenungsund som hade kommit upp för att kika lite. Plutten sov ju självklart hos mig men dom andra drog hem efter att dom hade fått leka lite fyllechaffis ;)
Lördagen i bilder


Me and my girl!

TH: Tjejerna i bilen på väg till thn           TV:Jag, Johan och Anja :)
Mer än dessa korten blev det tyvärr inte på lördagen. Antar väl att vi blev lite väl runda under fötterna senare på kvällen så kameran fick stanna i väskan ;)

Söndagen där emot var inte lika rockig som kvällen innan.. puh.. Kan säga att det gungade rejält när jag vaknade på söndagsmorgonen.. puh men det gick över efter en härlig båttur på havet med pojkarna !! Älskar havet och jag älskar min plutt massa mycket ♥
Söndagen i bilder



Fler kort finns på Fb
Så himla härligt! Vi stannade till och slängde i ankaret en stund på eftermiddagen och la oss ner i båten, stenslocknade alla 3 haha! skvallpandet och guppandet är som en vagga ju! Men gott var det. Sen väl på torra land så blev det kvällsmys med älsklingen min. God mat och lite gott att dippa med fick det bli.
Mmm love love love ♥

Så summan av kardemumman var helt enkelt en jäkligt bra och lyckad helg !

Kommentarer
Postat av: rebecca

Frågestundsdags! Fråga på!

2010-07-21 @ 00:47:17 // URL: http://bbecccs.blogg.se/
Postat av: jennifer

härliga bilder! :)

2010-07-26 @ 17:53:39 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0