2 Juni

God morgon allt gott folk! Redan vaken kanske ni tänker..? hehe ja, min plutt väckte mig imorse innan han skulle åka till jobbet ;) Skönt att komma upp lite i tid också med tanke på att jag ska hinna med lite tissel och tassel idag :) Det blir en sväng till Torp på en liten arbetsintervju ^^ eller a.. arbetsintervju och arbetsintervju, ska dricka kaffe med chefen och ge dom mitt sommar schema :) Ska bli spännande! Så i framtiden kanske jag är en anställd på torp istället hehe
Efter det hinner jag säkert med en o annan affär ;) Måste hitta mig ett par shorts till och/eller en jeanskjol... Vart kan det finnas. Blir galen. Har letat som en tok men inte hittat någon/några jag direkt fastnat för.. men men vi ger det ett nytt försök idag och hoppas på det bästa.  Sen bär det av "hem" till Stenungsund igen för att möta upp Sandra på en kaffe och lite tjat :)

Kan ni tänka er! det är redan JUNI! tiden går för fort.. snälla sommaren bromsa in lite så du inte försvinner så fort!
MEN det är sommar och det gillar vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0