Chemtrails

Satt och klickade runt lite på nätet när jag halkade in på denna killens sida . Jag läste och läste och läste och blev mer och mer intresserad av vad han skrev samtidigt som jag inte riktigt förstod.. Vi blir alltså besprutade med ett gift dagligen och ingen gör något åt det.. Förstår verkligen inte Varför dom besprutar befolkningen runt om i världen. JAG hade verkligen ingen aning om det här. Har inte läst om det eller sett det någonstans men nu när man är lite mer medveten och faktiskt tar sig tid och kollar upp så ser man med egna ögon.. 

Stora vita streck som täcker våran fina blå himmel och som sedan sprider ut sig och bildar en hinna över oss.. en hinna av gift? Låter ju helt sjukt. Det måste ju stoppas isf.. Och jag som alltid trott att det är vanliga streck efter flygplanen eller vanliga strim-moln som bildar streckmönsterna på våran himmel men icke... det fanns tydligen en skillnad på streck o streck.. Con-trails är det vanliga efter flygplan och Chem-trails är då giftet som vi blir besprutade med.. och ser man con och chem bredvid varandra så ser man faktiskt skillnaden.. con-trails försvinner strax efter att planet har flygit förbi medans chemtrails stannar kvar och sprider sig.... Läskigt

bild lånad av http://blogg.aftonbladet.se/chemtrails

Kommentarer
Postat av: jennifer

fasen vad skumt.. :o

2010-06-18 @ 12:41:22 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: mrfeldt

Hej

Roligt att du har använt dig av min bild, detta är verkligen ett ämne för debatt. Konstigt nog är det ingen. Det är verkligen locket på. Det är bra att fler och fler börjar öppna ögonen för vad som sker runt om oss i världen. Det är dags för ett paradigmskifte!



Ha en skön dag :)



//mrfeldt



PS.

Nu när du har fått upp ögonen och börjar tänka själv är du välkommen till min andra blogg, vilket kommer ta dig till oanade platser. Börja med en lektion i "Everything you know is wrong" och följ inläggen där efter. Hoppa inte runt i den utan följ den röda tråden. Leta gärna egen information om varje inlägg och bilda dig din egen uppfattning.



Think for yourself, question authority



http://blogg.aftonbladet.se/strangeworld

DS.

2010-07-18 @ 18:25:07 // URL: http://blogg.aftonbladet.se/chemtrails

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0