Efterlängtade Lördag!

Idag är det Lördag! WIE Lördagen är äntligen här! Som jag längtat. Timmarna är nedräknade och nu återstår det bara minuter innan jag får pussa på min plutt igen. :)
Slutat jobbet och sitter i bilen just nu på väg ner mot stenungsund och mitt hjärta :) eller rättare sagt Kungälv där dom står just nu och ställer ut sina bilar. (hmm eller jag kanske åker direkt till garaget.. aja det återstår att se när jag närmat mig mer ^^) Hoppas det har gått bra för dom idag iallafall. Hade jätte gärna vart med men hade jobb idag så. Sånt är livet ibland. Får vara med nästa gång istället.
Ikväll blir det lite party hos Rasmus chef. Ska bli riktigt trevligt. Gott att dricka, kanske lite bad och bara ha det gott och njuta ! Så när jag kommer fram blir det väl till att köra hem bilarna till garaget, hem och göra sig iordning och sen iväg till kungälv igen. Fart o fläng hela tiden med den pojken. me like :)
Nä nu kanske jag ska koncentrera mig på vägen istället.. haha E6 är ju vägen där alla idioter samlas, helst på samma gång. Puckon kan inte köra... well well :) Ha en super trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0