Feelings

Ja det här med känslor är egentligen en rätt konstig sak. Eller egentligen inte, det är väldigt enkelt men jag tror att man lätt kan krångla till det rätt bra själv beroende på vad man vart med om tidigare. Hur mycket vågar man släppa någon inpå livet efter man blivit sårad gång på gång? Hur mycket vågar man lita på någon efter att ständigt blivit sårad, bedragen och ljugen för? Jadu.. Det är inte det lättaste. Det är väl egentligen en självklarhet att man ska ge nya människor nya chanser och inte dömma dom efter vad man själv vart med om tidigare.. Alla kanske inte är svin trots allt... Men det är svårare att släppa och bara bortse ifrån än vad man tror... Det där med att ha svårt att lita på mans-släktet har vart där och skavt mig sedan ung ung ålder. Jag var ung men jag var inte dum. Och än så länge så har jag inte direkt träffat någon som har överbevisat mig. Men nu har jag förhoppningsvis träffat rätt. Det är verkligen vad jag vill tro. Till 110% Jag vill inte tro något annat. Jag vill inte tro och tänka massa hemska tankar men ändå finns dom där... dumma dumma dumma jävla förflutna liv och dessa känslor.....!

Från det ena till det andra. Har precis beställt en "Frank-phone" :D hahahah! Min idol. Älskar han! Fåret frank alltså. Tele2. :) HAHA så nu kommer snart mitt nya abonemang så jag äntligen kan ha med mig frank överallt HAHA!

Nä nu ska jag ta och rappa på lite, tjejerna är hemma i vbg och väntar och jag ska hinna duscha, göra mig iordning, klä mig och åka från s-sund... dags att skyndaaaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0