I <3 U

Jag måste få skryta lite ;) Jag har världens underbaraste pojkvän! Ja faktiskt :) Och inte behöver han göra något speciellt för att bli underbar heller utan han bara är det. Hur ofta hittar man en sån kille då? Jag känner mig väldigt lyckligt lottad måste jag säga. :D Lite skrämmande är det att jag faller så djupt, hårt och snabbt. Inte vanligt så det måste ju betyda något riktigt bra. Kärlek vid första ögonkastet kanske? ;) Only I will know ;)

Idag får jag ÄNTLIGEN träffa han igen, som jag längtat. Har saknat så det gjort ont i bröstet men idag så.. Åh vad jag ska pussa och krama tills jag somnar. Mm mysigt!

Kommentarer
Postat av: jennifer

håller med! ^^

2010-06-16 @ 14:39:53 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0