Midsommarhelgen

NU har jag äntligen fått lite tid över så jag kan slänga in lite kort ifrån Midsommar. Är långt ifrån alla, då hade jag behövt fler än en sida :P Men resten ligger uppe på min facebook. Men här har ni som sagt några att njuta av :)










Tack som tusan för en sjukt rolig och lyckad midsommarhelg! :D Vi var ett gott gäng och hade ruggigt kul med roliga lekar, bra väder, god mat och många skratt! Måste bara göras om snart igen. Själva partyt alltså ;)
Vi lyckades ju starta midsommarfirandet en dag för tidigt så redan i torsdags drog vi igång, det slutade upp i en redig fest och jag träffade sängen klockan 6 på morgonen och därefter ramlade det in en efter en. Men skoj hade vi. Midsommar började segt pga att typ alla var bakfulla -haha- men till slut så hände det grejer även på denna dag. Maten flödade, sommardrinken flödade och lekar lektes. att sumera midsommardagen med ord är nog Skoj skoj skoj! :) Lördagen drog vi oss hela gänget emot Lysekil och crousingen som alltid är varje år. Gick runt och kollade snygga bilar samtidigt som vi var lite effektiva och delade ut flyers inför Stenungsunds Volvoträff och gjorde lite reklam. Söndagen tillbringades enbart till mys och mera mys :)
Så sjukt underbar helg har jag haft med min Älsk och alla goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0