Wonderful

HAHA
Avslutade nyss en timme med Fröken Dee i telefonen. inte undra på att folk tror/tycker vi är lite udda HAHA Men det är väl för jävla roligt ;) Eller hur dockan? Men en timme går fort och mycket har vi nog att babbla om eftersom vi måste ta det över telefonen OCH facebook samtidigt haha! Säger då det... kärlek!

Haft en riktigt superdag idag. Trist var bara att jag var tvungen att åka ifrån s-sund.. Blev en snabbis i thn innan jag anlände i vbg. Hamnade på Cult och tog en fika med Sandra, Anja, Niclas, Åke och Johan. Den ena är nog värre än den andre ibland haha! Härligt är det. Sen blev det en stund med mammi och sen en middag med min ängel Catta! Härligt att träffas lite på tu man hand ibland också. Få tjatat lite om allt mellan himmel o jord. Sedan fick det bli en kaffe på pråmen där även Sandra gjorde oss sällskap :) Underbart väder, underbar dag med underbart folk!

Saknar mitt hjärta så sjukt mycket bara.. Vet att jag åkte därifrån idag men jag börjar alltid sakna han så fort han lämnar min närhet. Min plutt :) Men på lördag ses vi igen, får stå ut en dag till bara.. puh eller rättare sagt 37 timmar haha :) Känns som en evighet ju.. Snälla lördag kom lite fortare!!

     jag <3 dig

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Det är riktig kärlek det ;) hihi!



Så som du längtar efter dagar är det inte konstigt att tiden går fort hjärtat ;) höhö!

2010-06-04 @ 01:26:49 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0