15000 lass

Ja, det har då verkligen varit kaos i våran lilla stad i vinter.. Så kul när jag såg det här klippet nedan haha! Låter som vi bor i sveriges minsta håla typ.. "våran enda parkeringsvakt..." HAHA skoj. Men dom berättar även om alla parkerings problem med bilarna som vart i vinter och hur många lass med snö dom hittills har kört bort ifrån stan.. 15.000 lass med snö. (?!) det är ju helt sjukt vad snööö!
Men nu är den snart helt borta och alla som arbetat med någon slags snöröjning har varit riktigt riktigt duktiga.. Nu kan vi börja hoppas på vår i Vänersborg! :)


Har eran stad varit lika insnöad i vinter?

Kommentarer
Postat av: Evelin

Beklagligt nog INTE. Hade varit fint med lite mer snö. Nu är det bara slask här också, regnat halv dagen. Urk. Ska man klaga på nåt så är det slasken och absolut inte snön. Jag har för övrigt inte haft några problem med att parkera min spark!

2010-03-11 @ 23:29:13 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

hahahahahaha du missade en sak tror jag hhahaha kolla filmen igen XD

2010-03-12 @ 09:55:37 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0