Aloha

Solen skiner och Johnny Cash spelas ur högtalarna.. Söndagar kan allt vara bra mysiga ändå..
Sitter och försöker få i mig lite mat i magen så jag inte blir alltför snurrig o tuppar av, det vore ju inte så rockigt.. Sen kommer det inte hända mer idag. Ska bara slappa, kolla film, kanske dra ett varv med dammsugarn.. ja lite vardagssysslor bara. Imorgon är det måndag igen. Ny vecka nya möjligheter och något nytt! Det ska bli spännande o se vad veckan har att erbjuda ;) Låter kanske lite kryptisk nu men det kanske kommer en förklaring senare, en annan dag eller kanske aldrig.. Jodå :)

Vad tyckte ni om gårdagens melodifestival då? Vann rätt låt?

Själv är jag lite osäker faktiskt. Tycker om låten & texten och Anna är jätte duktig osv men hon fick ju inte många röster av den utländska juryn så frågan är ju om det kommer att gå hem... Nåja.. Det återstår att se. Jag tycker att den är bra så sätt men ingen melodifestivaldänga direkt..
Hoppas hon klarar sig galant i oslo i maj då.. Så vi slipper skämma ut oss totalt som vissa andra år.. usch..
Själv tycker jag att Manboy var lite rolig -haha- Jag och Sandra satt i soffan hemma hos henne och skrek lammkött till pojkvasken. Stackarn, tur att han inte träffar på oss i verkligheten XD

Nä nu ska jag se till att äta upp se bänka mig i soffan framför någon bra söndagsfilm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0