Beslutsångest

Ja det kan man lugnt säga att jag har.. Måste fixa mig en ny dator men har jag råd.. ? Egentligen inte men pajjar den datorn jag har nu så lovar jag att jag kommer att gå bärsärkargång på allt och alla! Så för mitt och andras bästa så borde jag köpa mig en ny dator..en mini-pc. Eller hur ? ;)
Har iaf hittat en som verkar vara helt ok. Men frågan är då om jag ska införskaffa mig en vit eller en violett...?

Vilken tycker ni?
Fast det lutar nog mer åt den vita faktiskt. Har velat ha en vit dator länge nu och tycker dom ser frächare ut på nått sätt :) haha För det är väldigt viktigt att den är snygg ;)

Jag får verkligen "små" hysteriska utbrott här nu med jämna mellanrum. Jag HATAR teknik! Verkligen hatar det. Eller så är det något kraftigt fel på min relation till teknikprylar.. Allt krånglar nu. Min dator krånglar som bara den, seg, har ett eget liv och stänger av sig när den känner för det.. Min externa hårddisk får jag inte ens igång, måste formateras om tydligen. KUL då kommer allt som finns på den försvinna så Nej tack! Min mobil krånglar, hänger sig och är bara allmänt elak mot mig.. Skit saker. Nu väntas det väl bara att Tvn ska slockna också.. Skit saker, skit teknik, skit skit skit! Hatar tekniska prylar!
Så helt ärligt så tycker jag nästan att jag förtjänar en ny dator... hmm.. Får köpa mig det till mig själv i födelsedagspresent. Mjo det låter som en bra idé :)

Åh! jag ska kasta ut alla tekniska prylar nu och sova bort hela helgen istället så det snart kan vara måndag igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0