Blackbird

Morning..
Jag fick mig några timmars sömn inatt ändå, det var ju skönt det. Hade vart lite segt att klara av dagen annars. Men det får ändå bli en o annan  energidryck idag känner jag... jävla spindeljävel som kan förstöra så mycket..
Försöker få i mig lite frukost nu sen bär det av till jobbet. Ska bli kul att jobba ihop med Chefen igen. Var ett tag se nu, hon har vart utomlands den gottegrisen ^^ Då har hon säkert massor att berätta. Sen ska jag svänga förbi mitt ex och hämta upp lite saker som jag tydligen hade glömt. Jag var nog lite stressad när jag väl skulle flytta för det är en hel låda + lite annat haha! Jaja..
Fredag idag och Vargön+Sandra står på schemat. Fredagsmys denna veckan också. Vi kanske inte tar till riktigt samma saker som förra veckan då vi verkligen gottade oss i allt. hehe Men nu ska vi hitta på bus ^^

Nä dags att återgå till min frukost så jag kommer någon vart :)
Ha en härlig fredag!

ps. den där snön som alla pratar om som föll imorse.. vart är den? -haha-

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

haha, gick inte att ta det så seriöst när jag såg det hahahaha.



Duu! Vi har ett mission idag. Tydligen har det ju snöat. Så vi ska ut till skåningarna och kasta lillemannen i snö som blixt och fritz pissat på hahahahahahhahahahahahahaha! Känner mig mogen :P

2010-03-12 @ 10:53:09 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0