Blodig middag


Idag blev det blodpudding & lingonsylt till middag! :) Mums! Det är konstigt det där.. Att man fortfarande tycker om det trots att man vet vad det är gjort utav.. Hmm nåja, smaken är som baken och jag gillart iaf :) Var längesen jag åt det nu så det var på tiden. Måste ju vara bra för kroppen också, o få i sig alla de extra vitaminer och järn som finns i just den maten..

Nu är jag mätt och go och tänkte slå mig ner i soffan och sappa bland alla mina nya kanaler och se om der går något bra på Tvn ikväll. Annars får jag väl sätta på en film idag igen. Kanske skulle ta och se luftslottet som sprängdes idag då eftersom det inte blev något med den igår.. Kollade på en lite "lättare" film istället. Post Grad hette den med Alexis Bledel i huvudrollen. Ni vet hon som spelar dottern i Gillmore Girls.. Den var väl okej. En lätt film som man lätt kan vifta bort tiden med :)

Kommentarer
Postat av: attis

Men så gott det låter. Det måste jag äta nån dag. Ta gärna med dej en award. Det är du värd.

Kramen

2010-03-03 @ 20:58:34 // URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Carrolized

Åh vad handlar filmen om?

2010-03-03 @ 21:31:40 // URL: http://carrolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0