Crazy Saturday

Ja, idag är det då lördag och jag är såå himla sugen på att göra nått. Festa, bli full, ha roligt vad som.. Känns som om det var år och dar sen man var ute och dansa. Bara dansade hela natten lång för att sedan åka på efterfest. Det har jag inte gjort på.. ja jag vet inte.. ett halvår kanske? kan det vara så länge... Hmm.. dom senaste gångerna man druckigt har det liksom bara varit..still... ingen direkt fest så.. Så nu vill jag ut bland folk!!
Det är nästan ett måste idag känner jag haha! Jobbig sits det där.. Hmmfs...

Men först och främst ska vi kolla in finalen av Melodifestivalen. Sen får vi väl se vart kvällen bär oss. Hoppas på något roligt iaf. Känner mig inte alltför rik så mina sista "party"-pengar måste ju gå till något roligt annars blir jag sur :P Men får börja med  ta en go dusch eller kanske ett bad..hmm. Sen ska det fixas o donas med hår & smink så får vi se hur kvällen slutar :)

Blir så himla dans/party-sugen när jag hör den här låten. Så den går på repeat och på högsta volym här hemma för tillfället :)

Do you like it boy
I wa-wa-want
What you wa-wa-want
Give it to me baby
Like boom, boom, boom
What I wa-wa-want
Is what you wa-wa-want

Kommentarer
Postat av: jennifer

bra låt :)

2010-03-13 @ 17:00:18 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0