Don

Haha
sitter och småskrattar lite för mig själv här hemma. Har en rätt rolig kväll på nätet ändå. hehe...

Jag gick till jobbet idag och kände mig betydligt bättre. Fortfarande lite snuvig och så men febern är borta och det är ju oftast den som gör saker och ting jobbiga.. Men det gick bra och vi hade en ovanligt rolig dag på jobbet idag. Hände mycket skoj. Vi fick semlor av våran underbara stamkund "svennä", solen sken och alla hade vårkänslor och mycket mer. En galen dag minst sagt hehe.
Bjuder på en dagens av både kläder och väder :)


Efter jobbet träffade jag min mor snabb. Bytte några ord och fick min tvätt sen åkte jag vidare till Vargön & Anja. Blev en pizza (oj) , bus med hugo, dans och lite tjitttjatt med Anja. Sen rann klockan iväg väldigt fort och det var dags för mig att åka hem.. Sen hamnade jag framför datorn och har inte rest mig sedan dess... haha Usch.. Imorgon får det nog bli lite mer aktivitet skulle jag tro..  Ska snart sova för imorgon är det FREDAG! Wiho :)

åååh ja, glömde ju berätta. hihi
Jag köpte en sån där näskanna idag :D roligt som tusan. Har inte hunnit testa den än men tänkte göra det i helgen. Får återkomma med en recension av hur det var sen :)


Natti gott!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Skit snygg tröja :)

2010-03-05 @ 12:36:58 // URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Evelin

haha, gläder mig att höra om näskannan :D

2010-03-05 @ 20:37:39 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0