Fire Bomb

Min huvudvärk vägrar släppa :( fick den igår och den har verkligen hållt i sig.. Har försökt med alvedon men det funkade tydligen inte så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Nu ska jag snart gå till jobbet också så hoppas inte det blir värre.. Kanske bara är brist på kaffe.. Hoppas det! Får ta mig en kanna eller två sen!
Men innan jag ska till jobbet så ska jag hämta ut mitt paket på posten :D wie! En väggdekor som är så fin så. Passar mig perfekt, en av mina favoritblommor o allt. Ska dock inte ha upp hela, utan bara blommorna.

Så det kanske blir att man pysslar med det sen ikväll. Känns iofs som om jag har fullt upp redan men kanske kan klämma in det :) Ska ju hinna sola, duscha och välja ut kläder inför morgondagen.. Och det mina vänner är inte det lättaste haha. Alla vet väl hur vi tjejer är när vi ska iväg på nått.. Kan ta timmar innan man hittar dom kläderna man ska ha på sig och faktiskt går ut i.. -haha-

Kommentarer
Postat av: jennifer

gillar bilden! :D

2010-03-19 @ 19:36:15 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: Evelin

Åh, jättefint!

2010-03-19 @ 19:47:22 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0